Droga do świętości Jana Pawła II Animowana prezentacja multimedialna - konkurs
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Drawnie
zaprasza do wzięcia udziału
w Powiatowym Konkursie Multimedialnym:
Droga do świętości Jana Pawła II
Animowana prezentacja multimedialna
Dziekan dekanatu Drawno - Ks. Dariusz Doburzyński
Honorowy patronat nad konkursem sprawują:
Starosta Choszczeński - pan Lesław Śliżewski oraz Burmistrz Drawna - pan Andrzej Chmielewski
Regulamin Powiatowego Konkursu Multimedialnego
1. ORGANIZATOR
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego, ul. Szkolna 25, 73-220 Drawno
- Konkurs rozpoczyna się 24 marca 2014 r. a kończy 22 kwietnia 2014 r.
2. TEMAT KONKURSU
- Tematem pracy konkursowej jest wykonanie animowanej prezentacji multimedialnej (tzw. slideshow) pt.: Droga do świętości Jana Pawła II w kontekście zbliżającej się uroczystości kanonizacyjnej.
3. CELE KONKURSU
- Rozwijanie wyobraźni i inwencji twórczej dzieci i młodzieży.
- Umożliwienie uzdolnionym uczniom zaprezentowania swojego talentu z zakresu informatyki oraz promowanie ich twórczości.
- Konfrontacja osiągnięć twórczych, wymiana doświadczeń artystycznych.
- Przybliżenie uczestnikom konkursu sylwetki papieża Jana Pawła II.
4.WARUNKI UCZESTNICTWA
- W konkursie mogą brać udział dzieci i młodzież uczący się w szkołach podstawowych, (klasy IV-VI), gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na terenie powiatu choszczeńskiego.
- Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu tylko 1 pracę, wykonaną indywidualnie, która nigdy wcześniej na żadnej stronie internetowej nie była opublikowana, publicznie pokazywana ani w żadnym konkursie nagrodzona.
- Slideshow oprócz „ruchomego obrazu” z wykorzystaniem różnego rodzaju efektów i przejść, powinien zawierać odpowiedni tekst oraz ścieżkę dźwiękową (własne nagranie lub inne - z zachowaniem zasady poszanowania praw autorskich).
- Pokaz slajdów w formie pliku filmowego z rozszerzeniem: AVI lub WMV, zapisany w proporcjach 4:3 lub 16:9 w możliwie dobrej rozdzielczości (maksymalnie do formatu HD 720p) nie powinien przekraczać 5 minut czasu.
- Każdy „pokaz slajdów” musi mieć własny tytuł.
- Organizatorzy nie określają i nie sugerują wyboru żadnego programu, w którym ma być wykonany slideshow.
- Pracę należy zamieścić na płycie CD/DVD. W przypadku większej liczby prac nadesłanych przez szkołę, wszystkie prace powinny znajdować się na jednym nośniku i być pogrupowane w folderach wg podanych kategorii (zob. pkt. 5).
Nośniki muszą być trwale zapisane oraz trwale opisane z następującymi danymi:
- • imię i nazwisko uczestnika konkursu,
- • szkoła,
- • tytuł pracy konkursowej.
- Prace zgłoszone na konkurs muszą dodatkowo zawierać czytelnie wypełnioną kartę zgłoszeniową (zob. załącznik). Nadesłane prace bez odpowiednio wypełnionej karty zgłoszeniowej nie będą brały udziału w konkursie.
- Prace konkursowe złożyć można:
a) osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Drawnie od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1500 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wypalona i czytelnie oznakowana płyta CD/DVD wraz z wymaganą dokumentacją powinna być złożona w zaklejonej i odpowiednio podpisanej kopercie z dopiskiem „KONKURS MULTIMEDIALNY”.
b) Przesłać w w/w formie za pośrednictwem Poczty Polskiej w terminie do 22 kwietnia 2014 r. (decyduje data wpływu).
c) Przesłać w formie elektronicznej zarówno sam slideshow jak i skany wymaganych dokumentów na podany adres mailowy: konkursmultimedialny@op.pl
5. FINAŁ KONKURSU
- Organizator powoła Jury konkursu, które dokona oceny i wybierze najlepsze prace w 3 kategoriach wiekowych:
1°) uczniowie klas 4-6 szkoły podstawowej,
2°) uczniowie szkół gimnazjalnych,
3°) uczniowie szkół ponadgimnazjalnych.
- Podstawowymi kryteriami oceny będą:
- zgodność z w/w zasadami,
- pomysłowe i oryginalne ujęcie tematu,
- estetyka pracy.
- Decyzja Jury jest ostateczna.
- Prace dostarczone do organizatorów konkursu po 22 kwietnia 2014 r. nie będą brały udziału w konkursie.
- Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi 24 kwietnia 2014 r. na stronie internetowej naszej szkoły: spdrawno.pl Wręczenie nagród nastąpi 26 kwietnia 2014 r. podczas obchodów Powiatowego Dnia Papieskiego w Drawnie. Laureaci konkursu zostaną osobno powiadomieni poprzez szkołę/placówkę, którą reprezentują, o terminie i możliwościach odbioru nagrody.
- Organizatorzy nie będą osobno informować uczestników konkursu, których prace nie zostaną nagrodzone lub wyróżnione.
- Prace zgłoszone na konkurs stają się własnością organizatorów konkursu, w związku z czym nie będą zwracane ich autorom.
- Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane w Drawieńskim Ośrodku Kultury podczas uroczystych obchodów Powiatowego Dnia Papieskiego w Drawnie.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zgłaszający pracę w Konkursie Multimedialnym wyraża zgodę na rejestrację fotograficzną
i wideo przez organizatora gali wręczenia nagród oraz ich publikację i emisję w środkach
społecznego przekazu, umieszczanie w pamięci komputera, oraz wprowadzanie do
Internetu, tak, aby każdy mógł mieć swobodny dostęp do powstałych nagrań.
- Ewentualne późniejsze wykorzystanie nadesłanych prac konkursowych będzie miało charakter wyłącznie edukacyjny.
Wszelkie dodatkowe informacje na temat konkursu można uzyskać dzwoniąc w godzinach popołudniowych (od godz. 14.30) pod nr tel.: 667-151-338 lub pisząc na adres mailowy: konkursmultimedialny@op.pl
Zapraszamy