Droga do świętości Jana Pawła II Animowana prezentacja multimedialna - konkurs

Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Drawnie

zaprasza do wzięcia udziału

w Powiatowym Konkursie Multimedialnym:

Droga do świętości Jana Pawła II

Animowana prezentacja multimedialna

 

          

Dziekan dekanatu Drawno - Ks. Dariusz Doburzyński

Honorowy patronat nad konkursem sprawują:      

Starosta Choszczeński - pan Lesław Śliżewski oraz Burmistrz Drawna - pan Andrzej Chmielewski

 

 

Regulamin Powiatowego Konkursu Multimedialnego

 

1.    ORGANIZATOR

Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego, ul. Szkolna 25, 73-220 Drawno

- Konkurs rozpoczyna się 24 marca 2014 r. a kończy 22 kwietnia 2014 r.

2. TEMAT KONKURSU

- Tematem pracy konkursowej jest wykonanie animowanej prezentacji multimedialnej (tzw. slideshow) pt.: Droga do świętości Jana Pawła II w kontekście zbliżającej się uroczystości kanonizacyjnej.

3. CELE KONKURSU

- Rozwijanie wyobraźni i inwencji twórczej dzieci i młodzieży.

- Umożliwienie uzdolnionym uczniom zaprezentowania swojego talentu z zakresu informatyki oraz  promowanie ich twórczości.

- Konfrontacja osiągnięć twórczych, wymiana doświadczeń artystycznych.

- Przybliżenie uczestnikom konkursu sylwetki papieża Jana Pawła II.

4.WARUNKI UCZESTNICTWA

- W konkursie mogą brać udział dzieci i młodzież uczący się w szkołach     podstawowych, (klasy IV-VI), gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na terenie powiatu choszczeńskiego. 

- Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu tylko 1 pracę, wykonaną indywidualnie, która nigdy wcześniej na żadnej stronie internetowej nie była opublikowana, publicznie pokazywana ani w żadnym konkursie nagrodzona.

- Slideshow oprócz „ruchomego obrazu” z wykorzystaniem różnego rodzaju efektów  i przejść, powinien zawierać odpowiedni tekst oraz ścieżkę dźwiękową (własne nagranie lub inne - z zachowaniem zasady poszanowania praw autorskich).

- Pokaz slajdów w formie pliku filmowego z rozszerzeniem: AVI lub WMV, zapisany w proporcjach 4:3 lub 16:9 w możliwie dobrej rozdzielczości (maksymalnie do formatu HD 720p) nie powinien przekraczać 5 minut czasu.

- Każdy „pokaz slajdów” musi mieć własny tytuł.

-  Organizatorzy nie określają i nie sugerują wyboru żadnego programu, w którym ma być wykonany slideshow.

- Pracę należy zamieścić na płycie CD/DVD. W przypadku większej liczby prac nadesłanych przez szkołę, wszystkie prace powinny znajdować się na jednym nośniku i być pogrupowane w folderach wg podanych kategorii (zob. pkt. 5).

Nośniki muszą być trwale zapisane oraz trwale opisane z następującymi danymi:

  • • imię i nazwisko uczestnika konkursu,
  • • szkoła,
  • • tytuł pracy konkursowej.

- Prace zgłoszone na konkurs muszą dodatkowo zawierać czytelnie wypełnioną kartę zgłoszeniową (zob. załącznik). Nadesłane prace bez odpowiednio wypełnionej karty zgłoszeniowej nie będą brały udziału w konkursie.

- Prace konkursowe złożyć można:

a)     osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej    im. Stefana Żeromskiego w Drawnie od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1500 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych  od pracy. Wypalona i czytelnie oznakowana płyta CD/DVD wraz z wymaganą dokumentacją powinna być złożona w zaklejonej i odpowiednio podpisanej kopercie  z dopiskiem „KONKURS MULTIMEDIALNY”.

b)     Przesłać w w/w formie za pośrednictwem Poczty Polskiej w terminie do 22 kwietnia 2014 r. (decyduje data wpływu).

c)  Przesłać w formie elektronicznej zarówno sam slideshow jak i skany wymaganych dokumentów na podany adres mailowy: konkursmultimedialny@op.pl

5. FINAŁ KONKURSU

- Organizator powoła Jury konkursu, które dokona oceny i wybierze najlepsze prace w 3 kategoriach wiekowych:

1°) uczniowie klas 4-6 szkoły podstawowej,

2°) uczniowie szkół gimnazjalnych,

 3°) uczniowie szkół ponadgimnazjalnych.

- Podstawowymi kryteriami oceny będą:

  • zgodność z w/w zasadami,
  • pomysłowe i oryginalne ujęcie tematu,
  • estetyka pracy.

- Decyzja Jury jest ostateczna.

- Prace dostarczone do organizatorów konkursu po 22 kwietnia 2014 r. nie będą brały udziału w konkursie.

- Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi 24 kwietnia 2014 r. na stronie internetowej naszej szkoły: spdrawno.pl  Wręczenie nagród nastąpi 26 kwietnia 2014 r. podczas obchodów Powiatowego Dnia Papieskiego w Drawnie. Laureaci konkursu zostaną osobno powiadomieni poprzez szkołę/placówkę, którą reprezentują, o terminie i możliwościach odbioru nagrody.

- Organizatorzy nie będą osobno informować uczestników konkursu, których prace nie      zostaną nagrodzone lub wyróżnione.

- Prace zgłoszone na konkurs stają się własnością organizatorów konkursu, w związku  z czym nie będą zwracane ich autorom.

- Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane w Drawieńskim Ośrodku Kultury podczas uroczystych obchodów Powiatowego Dnia Papieskiego w Drawnie.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

- Zgłaszający pracę w Konkursie Multimedialnym wyraża zgodę na rejestrację fotograficzną

i wideo przez organizatora gali wręczenia nagród oraz ich publikację i emisję w środkach

społecznego przekazu, umieszczanie w pamięci komputera, oraz wprowadzanie do

Internetu, tak, aby każdy mógł mieć swobodny dostęp do powstałych nagrań. 

 

-   Ewentualne późniejsze wykorzystanie nadesłanych prac konkursowych będzie miało charakter wyłącznie edukacyjny.

 

Wszelkie dodatkowe informacje na temat konkursu można uzyskać dzwoniąc w godzinach popołudniowych (od godz. 14.30) pod nr tel.: 667-151-338 lub pisząc na adres mailowy: konkursmultimedialny@op.pl

Zapraszamy